Selasa, 11 Februari 2014

Perfume Original tapi Murah gila-gila

Well hello there :D

Hai semua, apa khabar?harap semua sihat-sihat belaka.. hihihi. Hari ni nak introduce pasal perfume original dengan harga yang berpatutan. Range price pun tak lebih daripada RM220 untuk 200ml. If conter price untuk 100ml sahaja dah cost Rm279. (based on brand) So bayangkan betapa untungnya kita sebab dapat save cost.So sape2 berminat boleh direct contact i. Insyallah semua perfume yang anda nak available.  Akan cuba usahakan.

Pernah tak dengar perfume original tapi murah? and tahu tak sebab apa perfume tu murah?  ok meh aku terangkan sedikit sebanyak kepada persoalan2 berikut:

Apakah itu perfumes reject?
Reject bererti kecacatan dibahagian bungkusan, botol label dan sebagainya dimana ia tidak sesuai dijual di kaunter.

Factory minor defect
Biasanya perfumes yang dijual di kaunter100% sempurna dari segi bungkusan (kotak) dan sebagainya, reject perfumes adalah sebaliknya.

Shipment fault
Kebiasaannya apabila sampai ke negara penerima, bungkusan mengalami kerosakan dan tidak sesuai dijual di kaunter, oleh itu ia di jual melalui saluran kami.

Barangan contoh (tester) 
Setiap jenama baru yang di keluarkan akan di promosikan di kaunter-kaunter seluruh dunia, Barangan promosi akan di peruntukkan di setiap kaunter dan akan di labelkan sebagai tester not for sales. Akan tetapi kadang-kadang terdapat juga lebihan stok promosi dimana produk ini tidak boleh dijual di kaunter dan akan terpaksa dijual melalui saluran kami.

Bagaimana ketulinan dapat dibuktikan secara fizikal?
Dengan menggoncangkan botol perfumes 180 darjah ke kiri dan kanan anda akan dapat melihat buih-buih halus yang akan mengewap ke atas permukaan cecair perfumes, buih-buih yang terhasil bukan buih-buih udara tetapi lebih kepada molekul-molekul halus yang dapat dilihat. 

Untuk pembelian perfume original tapi reject, korang boleh contact i thru wechat id ni : wana_wana

tq for reading :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan